Kervansaray Yatırım Holdinge Şok. Fesih davası açıldı.

Yıllardır zarar eden ve sabrı taşan kervn hissedarları şirketin feshini istedi. İki yüze yakın yatırımcı bir araya gelerek Kervansaray Yatırım Holding in feshini isteyerek ortaklıktan ayrılma taleplerini yaptılar.

Okunma Sayısı: 5789
Tarih: 01.03.2017 13:06


İFA davası açarak azınlık haklarını arama konusunda ilk adımı atan bu yatırımcılara diğer küçük yatırımcılarında destek vermesi ile yeni bir adım olarak şirketin feshi için dava açtılar.

35 milyona yakın sayıda hissesi olan 200 e yakın küçük yatırımcı genel kurul çağrısı yapmak için gerekli sayıya ulaşmayı başarmışlardı. Şimdide güçlerini Fesih davası için birleştirdiler ve Bakırköy 6. Asliye Ticaret Mahkemesine başvurarak davalarını açtılar. Bir bu kadar daha kendilerine destek olan yatırımcı olduğunu söyleyen yatırımcılardan alınan bilgiye göre 28.02.2017 tarihinde açılan bu dava ile şirketin içinin boşaltılmasını engelleyerek, ortaklıktan ayrılma haklarını kullanmayı planlıyorlar.  Bunun için şirketin mallarına ihtiyati haciz koyulması ve tedbiren şirkete kayyım atanması taleplerini mahkemeye ilettiler.

İşte Mahkeme dilekçesi:


Not: Finanstürk özel haberidir. Kaynak gösterilmeden kullanılamaz.



Etiketler: Kervansaray Yatırım Holding - Kervn - Kervan - ifa - dava - Nail Çakır

Diğer Haberler haberleri

  • PAYLAŞ
Yorumlar (12)
Misafir 02.03.2017 17:34
Evet arkadaşlar; Kervansaray filminin sonuna geldik. Filmin ana özeti ``İYİLER HER ZAMAN KAZANIR `` THE END
Misafir 02.03.2017 08:07
İyide şirket adresi değişmedi mi ? Eski adrese niye gönderildi.
Misafir 01.03.2017 23:24
Devlet yetkilileri tarafından yatırım yapılsın deniliyor. Ama yatırım yapan, küçük yatırımcı korunmuyor. Bütün devlet kurumlarını maymuna çeviren bu şirketin sahiplerine kim dur diyecek.
Misafir 01.03.2017 22:16
bu neiş böyle. fesih davasının içeriğine göre şirket açık açık suç işlemiştir. Kayyum atanmazsa ky nin işi vahimdir. Mahkemeler zaten hep bunlara çalışmadı mı? Şirketi bilinçli olarak zarara uğratıp gayrimenkulleri icra yolu ile üstelik de çok ca ucuz rakamlara yandaşlarına satma gayretleri kesinlikle kayyum atanmalı.
Misafir 01.03.2017 18:27
KY ler yeni yeni akıllanıyor! Bir sonuç çıkacağını da düşünmüyorum. Bu düşünceme rağmen bu çabayı takdir ediyorum. Birleşme hiç olmamalıydı! Bu bağlamda bir mahkeme de SPK ya açılmalıdır. Birleşme olmasaydı sorun da olmayacaktı! Hazır bu işe başlamışken SPK yı da es geçmeyiniz. .... Geçti Bor`un pazarı sür eşşeğini Niğde`ye!
Misafir 01.03.2017 18:23
Danıştay 7 aydır karar düzeltme davasını sonuclandirmadi.gec gelen adalet adalet midir?Nail Bey ve diger arkadaşlar ellerinize sağlık.size başarılar diliyorum.
Misafir 01.03.2017 15:44
İnşallah bu dava, şirketini iyi yöneterek kar etmeyi değil, küçük yatırımcısını soyarak para kazanmaya çalışan sahtekar şirket sahiplerine iyi bir ders olacak !!
Misafir 01.03.2017 15:30
Spk üzerine düşeni yapsa bunlar olmayacak ama üzerine düşeni yapmıyor.Yargıtay 9 aydır bir dosyayı sonuca bağlamadı.
Misafir 01.03.2017 15:14
Hepimiz icin hayirli ugurlu olur ins. Ky lar hakkini ins yasalarla alacaklar. Kimsenin yanina kar kalmacavak...