Kervansaray Otelleri 8’inci halkasını İstanbul’a açacak

Yeni yatırımını İstanbul’a yapmaya hazırlanan Kervansaray Otelleri, gözünü hem Anadolu’ya hem de yurtdışına dikti. Anadolu’da İstanbul’dan sonra ilk yatırım Mardin’e geliyor. Yurtdışında ise Batı Avrupa ve özellikle de Berlin markajda

Okunma Sayısı: 5045
Tarih: 08.10.2014 13:38

İSTANBUL - Anadolu topraklarının en eski konaklama mekanı; kervansaraylar. Tam 35 yıl önce kendisine bu tarihi ismi seçen Kervansaray Otelleri, bugün 7 oteli ile 5 bin yatak kapasitesine sahip. Bursa, Antalya, Marmaris ve Bodrum’da otelleri bulunan zincirin yeni hedefi İstanbul. Şişli’de inşasına başlanmak üzere olan yatırımın 2018’de bitmesi öngörülüyor. Anadolu’daki bir başka yatırım ise Mardin’de hayat bulacak. Ancak zincirin yeni hedefi yurtdışı. İlk etapta Batı Avrupa ardından da bakir pazarlar olarak nitelendirdikleri Kazakistan ve Türkmenistan da arayışta olacaklar.

 Kervansaray Otelleri Genel Koordinatörü Şahin Seval ile Kervansaray Lara İşletme Müdürü Egemen M. Yürek ile zincirin yatırımlarını konuştuk. Kervansaray Otelleri Genel Koordinatörü Şahin Seval, “Kervansaray Oteller Zinciri, yeni halkasını İstanbul’a açacak. İstanbul Şişli’de inşa edilecek projenin 2018’de faaliyete geçmesini hedefl iyoruz” diyor. Bir taraftan Anadolu’da diğer taraftan Berlin başta olmak üzere Batı Avrupa’nın çeşitli şehirlerinde yatırım yapmak istediklerini de anlatıyor Seval, “Yurtdışında ayrıca Türkmenistan, Kazakistan ve Ortadoğu’da yatırım yapmak için arayıştayız” açıklamalarında bulunuyor.  

Yenileme için 15 milyon dolar 

Seval, son iki yıl içinde bünyelerindeki Bursa Uludağ, Bursa Termal, Bursa City, Marmaris ve Bodrum otellerini toplam 14 milyon 800bin dolara yenilediklerini anlatıyor. Seval, “Lara Kervansaray’ı da minimum 7 milyon dolara renove etmeyi planlıyoruz, çalışmalarımız devam ediyor” diyor. Turistlerin geldiği ülkeleri çeşitlendirdiklerini ve yurtdışındaki tanıtım faaliyetlerini tüm seyahat ofislerine giderek yürüttüklerini de belirtiyor Seval, mesela İngiltere’de yılda iki kez 14 gün boyunca bütün satış ofislerini tek, tek ziyaret etmişler. Bir nevi Türk usulü iletişim kurup yüz yüze Almanya’daki Hollanda’daki havaalanlarını seyahat bürolarına uğramışlar. Seval, şu bilgileri veriyor: “En fazla Almanya, İngiltere, Hollanda, Rusya ve Türkiye’den misafir ağırlıyoruz. Ortadoğu pazarı da gelişiyor. İran pazarı ciddi büyüyor. İç pazardan da beklentim büyük. 2015’te yüzde 10-12 civarında büyüyeceğini öngörüyorum. İç pazarda marka değerimiz çok yüksek.” 

booking.com gibi online acentelerin neredeyse Avrupalı bir operatör kadar ciro yaptığını söyleyen- Seval, Online satışımız 2013 yılında 1 milyon 200 bin euroydu. Bu yıl rakam 2 milyon 100 bin euroyu buldu“ dedi.

Galatasaray da Irak Milli Takımı da kamp yapıyor 

Kervansaray Lara İşletme Müdürü Egemen M. Yürek , 2 futbol sahası olan tek otel olduklarını anlatıyor. “Her iki sahamız hemen otelin denize doğru uzanan ön kısmında yer alıyor” diyor Yürek ve şunları anlatıyor: “Galatasaray da bizde kamp yapıyor Gençlerbirliği de. Kuzey takımlarını da ağırlıyoruz. Dinemo Moskova bunlardan biri. Geçen günlerde Irak Milli Takımı kampını otelimizde yaptı.”


Kaynak: Dünya


Etiketler: Kervansaray

Diğer Borsa haberleri

  • PAYLAŞ
Yorumlar (63)
Misafir 06.03.2015 19:31
Selim SAYILGAN,ZEYNEP TÜMER,BURÇAK SAYILGAN ky parasıyla sosyete içinde dürüstlük mü taslıyorsunuz. Sizler ky üç kuruşuna göz dikmiş sülüklersiniz.
Misafir 06.03.2015 16:06
Bu paralar şan şöhret camia hayatı inan aldığın ah`a yediğin bedduaya değimez selim sayılgan Ömür 60bılemedın 70`sene. Hadi yaşadın 100 sene kefenın cebi boş zeynep tümer Musallada sorarlar hakkın helal mi diye.. Helallik alamazsan çekeceğiniz sıkıntı inan bize burada çektirdiğinizin 100000000 misli olacak burçak sayılgan Yapmayın çoluk çocuğunuzdan çıkar mazallah.. Yapmayın...
Misafir 06.03.2015 00:28
Arkadaslar su siteden yorumlarini yapin ve hergun giris yapin zamanla google da birinci siraya yukselecektir http://kervansarayholdingmagdurlari.blogspot.com
Misafir 05.03.2015 23:07
Bunlar bu işlemleri devletin içinden fareler olmadan asla yapamazlar. İnşaallah zaman geleceko fareler ile birlikte Sayılgan larda hesap verecek ve yanındaki Prof dursun ali alp te
Misafir 05.03.2015 22:54
50 oteli olsa ne yazar bu kadar insanı sürünďürdükten sonra
Misafir 05.03.2015 21:19
Selim Sayılgan , Burçak Sayılgan ve Zeynep Tümer KERVANSARAY yatırımcılarına yalanlara hisseleri yüksek fiyattan yükleyip şimdi yerlerde süründürüyorsunuz. Buda yetmez gibi zorunlu çağrıdan kaçarak delikanlılık yapıyorsunuz. Garibin üç kuruşuyla SOSYETELİK taslamayın.
Misafir 05.03.2015 20:44
Selim SAYILGAN küçük yatırımcının alın teriyle sosyetede caka satma. küçük yatırımcının bedduası seni rezil ve zelil edecek inşallah. çağrıyı yapmayan ZT,SS ve ekibi bu dünyada ve ahirette huzur bulamayasınız inşallah!!!!
Misafir 05.03.2015 20:13
Anadolu topraklarının en eski konaklama mekanı; kervansaraylar... Haberin ilişkilendirildiği şirkete bak, haberi veren Holdingin yaptıklarını değil de yapmadıklarından bahsetse daha anlamlı olurdu. Selim Sayılgan , Burçak Sayılgan ve Zeynep Tümer mağdur ettiğiniz yatırımcınızın yüzünü ne zaman güldüreceksiniz. Hep bana hep bana mantığı ile yatırımın sonu nereye kadar...Üzerinize düşen sorumluluğu yerine getirin(çağrıyı yapın) sonra nereye yatırım yapıyorsanız yapın.
Misafir 05.03.2015 19:39
Zeynep Tümeri, Burçak Sayılgan, Selim Sayıngal gibi Kervansaray ile bağlantısı bulunan herkes küçük yatırımcının hakkını savunmalı. İranlıya otel satıyorum 8. oteli yapıyorum diye yatırımcıların kandırılmasına son verilmesi lazım. İçtiğiniz suda bindiğiniz mercedes marka arabada bizim gibi mağdur küçük yatırımcının hakkı var. Önce üzerinize düşeni yapın sonra sosyetede caka satın... bu mu görgünüz kültürünüz
Misafir 05.03.2015 18:53
Selim Sayilgan, reklam icin para harcamana gerek kalmayacak. Somurmeye devam ettiginiz yatirimcilariniz sizi yakinda reklam edecek. Selim SAYILGAN mustakbel esi Burcak SAYILGAN ve abla Zeynep TUMER`i yakinda herkes taniyacak ...
Misafir 05.03.2015 18:47
Arkadaslar su siteye yorum atip hergun giris yapalim zamanla google da ilk siraya yukselecektir http://kervansarayholdingmagdurlari.blogspot.com
Misafir 05.03.2015 18:40
su siteden sesimizi duyuralim http://kervansarayholdingmagdurlari.blogspot.com buraya yorum atiniz
Misafir 05.03.2015 18:30
Oteller zinciri yatirimciyi somurmekle oluyor galiba. Baba Ertan Sayilgan oglu Selim Sayilgan `a sirketi birakirken yatirimciyi nasil hortumlayacagini mi ogretti acaba? Hayirli kardes Selim Sayilgan ablasi Zeynep Tumer uzerinden yatirimcinin parasini somurmeye devam ediyor. Selim Sayilgan ve Burcak Sayilgan ciftinin yetistirdigi cocuklar nasil olacak dersiniz ?
Misafir 05.03.2015 18:23
Burçak SAYILGAN VE Selim SAYILGAN BİST`te küçük yatırmcının sırtından geçinen Türkiye`nin SAYGIN(!) ailelerinden mi?! yapmaları gereken çağrıyı yapmayıp devlete kafa tutan ,küçük yatırımcıyı soyan borsa simsarları!!!!!
Misafir 05.03.2015 18:18
Zeynep Tümeri, Burçak Sayılgan, Selim Sayıngal gibi Kervansaray ile bağlantısı bulunan herkes küçük yatırımcının hakkını savunmalı. İranlıya otel satıyorum 8. oteli yapıyorum diye yatırımcıların kandırılmasına son verilmesi lazım. İçtiğiniz suda bindiğiniz mercedes marka arabada bizim gibi mağdur küçük yatırımcının hakkı var. Önce üzerinize düşeni yapın sonra sosyetede caka satın
Misafir 05.03.2015 18:13
Selim Sayılgan ve Burçak Sayılgan Zeynep Tümer siz önce SPK nın KERVN için vermiş olduğu çağrıyı yaparak küçük yatırımcıyı mağdur etmeyin,ondan sonra otelmi yaparsınız,yatla mı gezersiniz ne yaparsanız yapın.
Misafir 05.03.2015 17:53
tatilde aşna fişne yapan selim sayılgan ky parası ile gerdeğe girme,,yap çağrıyı önce sonra paraları nerde yersen yeee burçak sayılgan evde koca beklesin sen yatta tur at
Misafir 05.03.2015 17:51
Selim Sayılgan, Burçak Sayılgan, Zeynep Tümer kul hakkı yemeyin.Yapmanız gerekeni yapın.Çağrıyı yapmadan size ne bu dünyada ne de ahirette huzur yok.
Misafir 05.03.2015 17:51
Burçak sayılgan selim sayılgan ve zeynep tümer; paramı geri verin patronu insan olan başka şirketlere yatırım yapıcam.
Misafir 05.03.2015 17:47
KERVANSARAY yın sahipleri Selim Sayılgan, Zeynep Tümer siz önce zorunlu çağrıyı yerine getirin. Burçak Sayılgan şu kocan olacak Selime söyle garibanın üç kuruşuyla sosyeteye hava atmasın.
Misafir 05.03.2015 17:46
Büyük şirket dedik güvendik yatırım yaptık. Çağrı yapmamak için küçüldükçe küçüldüler. İnsanı yatırım yaptığına pişman ettiler. Selim Sayılgan bu işe bir dur demeli ve hemen çağrıyı yapmalı yoksa şirketin ismi 2 paralık olacak. Selim Sayılgan ve Burçak Sayılgan ın adı dolandırıcıya çıkacak.
Misafir 05.03.2015 17:46
Selim Sayılgan ve Zeynep tümer.......K.Y. dan aldıgınız paralarla zevki sefa sürüyorsunuz....Unutmayın bir de bunun öteki tarafı var....
Misafir 05.03.2015 17:45
hy beee selim sayılgan burçak sayılgan.veeee zeynep tümer ,,aldığınız ahlar nere gidecek bilseydiniz çoktan çağrıyı yapardınız biladerrrr...
Misafir 05.03.2015 17:44
Sn. Burçak Sayılgan, eşiniz Selim Sayılgan`a çağrı yapmadan bu hayatta huzurunuz olmayacağını söyleyin lütfen.
Misafir 05.03.2015 17:37
selim sayılgan burçak hanımla huzurlu yatma çağrı ypmadan emi..
Misafir 05.03.2015 17:29
Burçak sayılgan kocası selim sayılgan ın kücük yatırımcıdan caldığı paralarla her yerfe otel açabilir, nasılsa mağdur ettiğiniz onca insanın ahı sizi bulacaktır...
Misafir 05.03.2015 17:23
Zeynep TÜMER, Selim SAYILGAN, Burçak SAYILGAN buradan size sesleniyorum; sosyete partilerinde garibanın üç kuruşuyla hava atmayın. KERVANSARAY hissedarlarını daha fazla sömürmeden çağrıyı yapın.
Misafir 05.03.2015 17:13
Selim Sayılgan ve kardeşi zeynep tumer el ele vermiş milletin hakkını gasp ediyorlar.......
Misafir 05.03.2015 17:07
KERVN yatırımcısı olarak hem hissedarlarını hem de patronlarını sevindirecek bir çağrı fiyatıyla birlikte yeni ataklar bekliyoruz
Misafir 05.03.2015 17:04
Selim Sayılgan otel zinciri kursun ama önce küçük yatırımcıyı uğrattığı zarardan kurtarsın. Üç beş kuruşunu onun Kervan hissesine yatıran yatırımcılar mağdur olmuş durumda bunların mağduriyetlerinin vebalı senin boynunda.
Misafir 05.03.2015 17:04
Yatırımcısını mağdur ederek yatırım planlaması bu olsa gerek...Bravoo
Misafir 05.03.2015 17:03
Önce kanunun gereklerini yerine getirsinler. Binlerce şirket hissedarı çağrı için bekliyor, Birçoğunun ocağı söndü. Bunlar hala ne derdinde....Bunların borsadaki hisse fiyatı şu an itibariyle 48 kuruştur. Biline...
Misafir 05.03.2015 17:02
selim sayılgan daha çoook işimiz var ama önce çağrı lütfen,,onlarca kişinin duasını alırsın belki
Misafir 05.03.2015 17:02
Zeynep Tümeri, Burçak Sayılgan, Selim Sayıngal gibi Kervansaray ile bağlantısı bulunan herkes küçük yatırımcının hakkını savunmalı. İranlıya otel satıyorum 8. oteli yapıyorum diye yatırımcıların kandırılmasına son verilmesi lazım. İçtiğiniz suda bindiğiniz mercedes marka arabada bizim gibi mağdur küçük yatırımcının hakkı var. Önce üzerinize düşeni yapın sonra sosyetede caka satın!(Ryuk)
Misafir 05.03.2015 16:31
Selim Sayılgan ve Burçak Sayılgan Zeynep Tümer siz önce borsada dolandırdığınız küçük yatırımcının hakkını ödeyinde sonra otel açın bakalım bu aldığınız kul haklarını nasıl ödeyeceksiniz İkiz bebeklerimin hayatından 5 yılımı çaldınız borçlarım yüzünden yüce rabbimde inşallah sizin evlatlarınızdan çıkarır sosyetiklermiş
Misafir 05.03.2015 14:51
Selim Sayılgan otel zinciri kurana kadar önce küçük yatırımcıyı uğrattığı zarardan kurtarsın. onun sayesinde ocağı sönen o kadar küçük yatırımcı varken kalkıp hale otel zincirlerinin peşinde mi koşuyor.
Misafir 05.03.2015 13:51
Öncelikle yetim hakkı yemeyeceksin Sn. Sayılgan. Devletin yapacaksın dediği çağrıyı dava üstüne dava açarak insanları yıldırmaya çalışarak ellerindekini almaya çalışmak nasıl bir haktır.. Yazık çok yazık..
Misafir 05.03.2015 13:36
Ya Sayılganlar dalga mı geciyorsunuz siz ilk önce insanların hakkını ödeyin cağrıyı yapın. Binlerce insanı mağdur ettiniz utanmadan bide sağda solda geziyorsunuz devlete kafa tutuyorsunuz gerci SPK yıda kafalamışınızdır ama insanların önce hakkını verin sağda solda adamız işadamıyız diye gezmeyin utanmazlar.
Misafir 05.03.2015 13:28
Milletin parasını öde önce ondan sonra yeni otel aç. insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi yeğlerim sözünü hiç mi duymadın arkadaş.
Misafir 05.03.2015 12:57
CEYLAN da kanımız emdiğiniz yetmedi şimdi de KERVN da çağrı zorunluluğu olmasına rağmen çağrı yapmayıp küçük yatırımcıyı mağdur eden Selim SAYILGAN bu dünyanın öbür tarafı da var! nasıl hesap vereceksin?
Misafir 05.03.2015 12:46
Selim Sayilgan,8. otelini açacağına once yatirimcisinin parasini odesin, SPK çağrı yapması gerektiğini bildirdiği halde çağrı yapmayıp binlerce küçük yatırımcıyı mağdur etmiştir.Böyle davranmakla bizim ve toplumun gözünde Selim Sayılgan değer kaybediyor ve edecektirde.
Misafir 05.03.2015 12:18
Sayin selim sayilgan, burçak sayilgan , zeynep tümer ve sayilgan sülalesinde ne kadar sayilgan varsa neden insanlarin hakkini caliyorsunuz. Zenginlik ve ihtisam icinde yasamak icin borsada 2 kurus parasiyla yatirim yapmaya calisan insanlarin hakkini calmayin. Size ve sirketinize guvenen insanlari perisan ettiginiz yeter artik.. yasal zorunlulugunuz olan cagriyi neden yapmiyorsunuz. Paranizmi yok. Eger paraniz yoksa aramizda toplayip biraz yardimda bulunalim size isterseniz.
Misafir 05.03.2015 12:15
önce çağrıyı yapıp millletin hakkını verin
Misafir 05.03.2015 12:15
küçük yatırımcının hakkını neden yiyorsunuz?, çağrı yapmıyorsunuz? SPK çağrı yap diyor, mahkeme yap diyor, kanun yap diyor, bunlar hala garibandan ne koparabilirsemin derdinde....
Misafir 05.03.2015 12:12
Borsada milletin cebinden aldıkları ile yaptıkları otelden hayır mı gelir.. Ağlayanın malı gülene yar olmaz..
Misafir 05.03.2015 11:47
Bu kadar insanın ahını alıp utanmadan nasıl sokağa çıkıyorsunuz helal olsun... ama unutmayın Allah var.... sizin yüzünüzden yıkılan yuvalar çekilen sıkıntılar sizden çıkar... İlahi adalet size tokatını er ya da geç vuracak....
Misafir 05.03.2015 11:37
Selim Sayilgan, once yatirimcisinin parasini odesin, yatirimcisinin parasina goz dikmis bir sirket sahibi herkesin gozunde...
Misafir 05.03.2015 11:33
Bunların otellerinde kalacağıma, sokakta çadır kurar kalirim.milleti dolandırıp topladıkları parayla otel yapıyorlar,nerede çağrı, yazık yazık
Misafir 05.03.2015 11:30
1 yılı aşkın suredir, borsada yatırımcıyı dolandıran,çağrı yapmamak için direnen bir firma,güven ortamı sıfır
Misafir 05.03.2015 11:28
Önce yatırımcılarını daha fazla mağdur etmekten vazgeçip, kanunun kendilerine emrettiği hisse çağrısını yapsalar daha iyi olacak. Kervan yatırımcısı yıllardır şirketin keyfini beklemekten bıktı.
Misafir 05.03.2015 11:27
Büyük iş adamı Selim Bey!!!!!. Şirket birleştirmesinden dolayı bedavadan aldığınız hisseleri yalan haberlerle (İranlı ortak gibi) 2-3 yılda küçük yatırımcıya sattınız. Sonra fiatı 4te bir fiatlara düşürüp milleti perişan ettin. Bir yılı aşkın süredir de çeşitli oyunlarla çağrıdan kaçıyorsunuz. Küçük yatırımcıyı perişan ettiniz. İnşallah kazandığınız paralar ne size nede çoluk çocuğunuza ağız tadıyla yemek nasip olmaz. Siz bizi inim inim inletiyorsunuz Allah sizi beter etsin.
Misafir 05.03.2015 11:16
Yazıklar olsun bu kadar insan mağdur edilir mi neyin peşindesiniz 100 tanede otel açsanız ne olur ölünce geriye sadece isminiz kalır ona yatırım yapın.
Misafir 05.03.2015 11:15
en büyük soygunu Almanya da yaptılar.
Misafir 05.03.2015 11:13
Hiç mezarlıkları görüpte ders almazmısınız ey Selim Sayılgan? Ağlayanın parası gülene hayır getirmez derler atalarımız.
Misafir 05.03.2015 11:10
Küçük yatırımcıyı soydular,tabi yeni otel yaparlar
Misafir 05.03.2015 11:10
burcak sayılgan kocası selim sayılgan ın kücük yatırımcıdan caldığı paralarla bebek sahiline teknesi ile gezintiye gidiyor muş bu hırsız ailede utanma duygusu yok .zeynep tümer de utanmaz kadında kardeşleri spk ya param yok cağrı yapamam diyormuş ama usa ya tatile gitmesini biliyormuş:)) tam bir hırsız aile profili demek ki babaları ertan sayılgan cocukllarına nasıl hırsızlık yapılırıı iyi öğretmiş öyle babanın böyle cocukları olur kücük yatırımcıda bir umut kervansaray yatırım holdingten cağrı beklesin dursun hırsız aile nın umurunda mı
Misafir 05.03.2015 11:05
zenginin nasıl zengin olduğunu bunların şirketine borsada yatırım yapınca daha iyi anladım Adam hala çağrıyı yapmadı Bu kadar ah alıp malına mal katıyorsan demek ki Allah seninle ölüm ötesi boyutta hesaplaşacak Ben sadece Allahtan korkuyorum
Misafir 05.03.2015 11:03
küçük yatırımcıyı dolandırarak kazandıkları parayla yeni yatırımlar yapıyorlar.bunlarda hiç utanma yok hırsızlık normal hale gelmiş artık bu memlekette.
Misafir 05.03.2015 11:00
Insanlardan kaldirdiklari paralarla bir otel daha yapacaklar demek. Aglayanin mali gulene hayir etmez. Selim sayilgan bunu bilsin
Misafir 05.03.2015 10:57
selim sayılgan burçak sayılgan halkın parasını çalan iki büyük hırsız, nice insan bunlar yüzünden mağdur
Misafir 05.03.2015 10:57
siz önce borsadaki pisliğinizi temizleyın,yaklaşık 1,5 yıldır ky ye çağrı yapmamak için 9 dereden su getirdiniz,bu kadar ahla iş yapmayın,çağrını yap,ah almayın.bu dünyanın üstü olduğu gibi altıda var,sizden çıkmaz ise çocuk çoluğunuz çıkar..
Misafir 05.03.2015 10:53
kervansaray yatırım holding deyince ilk akla gelen kücük yatırımcıyı 7 otel masalıyla dolandıran kurumsal sahtekarlık şirketi geliyor aklıma:)) otelerini bedavada yapsalar 1 saat kealmam önce kücük ortaklarının hakkını versinler cağrı ile
kirliCIKI 05.03.2015 10:43
Büyük şirket dedik güvendik yatırım yaptık. Çağrı yapmamak için küçüldükçe küçüldüler. İnsanı yatırım yaptığına pişman ettiler. Selim Sayılgan bu işe bir dur demeli ve hemen çağrıyı yapmalı yoksa şirketin ismi 2 paralık olacak. Selim Sayılgan ve Burçak Sayılgan ın adı dolandırıcıya çıkacak.